.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز استعدادیابی راگبی در مازندران

سرپرست هیئت راگبی مازندران با اشاره به پتانسیل های بالای رشته راگبی در استان اظهار داشت: مراحل استعدادیابی در رشته پرطرفدار راگبی در استان آغاز شد. 

محمد جویباری  در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری تست تیم ملی زیر 20 سال بیان داشت: به منظور برگزاری مطلوب این دوره تست تیم ملی در هیئت به صورت ویژه کارگروهی تشکیل شد و تقسیم وظایف صورت گرفت.

وی افزود: با نظم و انسجام لازم توانستیم در برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی راگبی زیر 20 سال شان و منزلت مازندران را حفظ نماییم.

جویباری تصریح کرد: مازندران به باورهای لازم در خصوص ورزش راگبی دست یافته است و با حمایت های تربیت بدنی مازندران به صورت پدیده در کشور معرفی شده است.

وی گفت: پتانسیل و توانمندی راگبی مازندران را به رخ استانهای دیگر خواهیم رساند و با اندکی حمایت مسئولین از این ورزش خواهد دید که مازندران در سطح راگبی گشور خواهد درخشید.

جویباری سرپرست هیات راگبی مازندران یادآور شد: در تست آمادگی تیم ملی زیر 20 سال 4 نفر از مازندران برگزیده شدند.

وی تصریح کرد: حسین مهرپور ، رحمان جانبازی ، مصطفی فهیمی ، مرتضی تیمادره ای منتخبین راگبی استان مازندران می باشند که برای جهت شرکت در ارودی تیم ملی عازم شهر شیراز شده اند.

جویباری خاطر نشان کرد: راگبی مازندران نشان داد که از جوانان و ورزشکاران مستعدی برخوردار می باشد و این سرمایه های راگبی مازندران محسوب می شود. وی تعامل با رسانه و مطبوعات را یکی از عوامل موثر در موفقیت عنوان کرد و گفت: رسانه های گروهی در فرهنگسازی و معرفی این ورزش نوپا در کشور موثر می باشند.

جویباری ضمن قدردانی از حمایت رسانه و مطبوعات تاکید کرد: با ورود رسانه ها در میادین راگبی می توان به آینده این ورزش مهیج امیدوار باشیم و بتوانیم به صورت گسترده جوانان مازندران را با این ورزش آشنا نماییم.

وی گفت: برای تقویت تیم راگبی مازندران تمام تلاش خود را خواهیم نمود و از تمامی پتانسیل های موجود در استان بهره خواهیم برد.

سرپرست هیئت راگبی مازندران برگزاری کارگاه آموزشی و تخصصی روابط عمومی های راگبی کشور را یکی از مهمترین برنامه های این هیئت عنوان کرد و بیان داشت: شورای اطلاع رسانی راگبی مازندران را در هیئت تشکیل داده ایم تا بتوانیم از تمام پتانسیل های هیات در خصوص برگزاری این کارگاه آموزشی بهره جوییم.

جویباری مهمترین اهداف برگزاری کارگاه آموزشی روابط عمومی های راگبی کشور را تبین جایگاه روابط عمومی و اطلاع رسانی هنرمندانه این رشته ورزشی جهت معرفی هر چه بهتر آن در کشور عنوان کرد.

جویباری برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان در چالوس را یک موفقیت بزرگ عنوان کرد و گفت: پس از برگزاری این اردو از سوی فدراسیون تقدیر نامه های به اینجانب و مدیر کل و معاون توسعه ورزش های قهرمانی تربیت بدنی مازندران اهدا شد.

وی یادآورشد: برگزاری اردوی تیم ملی بزرگسالان در شهرستان چالوس منجر به صعود تیم ملی راگبی ایران از سید C به سیدB آسیا شد.

جویباری در پایان بیان داشت: بایستی این رشته ورزشی جوان و مهیج را در مازندران حمایت نماییم تا در آینده همچنان اقتدار ورزش مازندران را به رخ همگان رساند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.034 seconds.